Nowinki motoryzacyjne


Nowe Polo najlepszym autem miejskim w największym plebiscycie motoryzacyjnym w Polsce.

Na najlepsze auta głosowali czytelnicy tygodnika „Motor”, miesięcznika „Auto Moto” oraz internauci na stronie „magazynauto.pl”. W 16. edycji plebiscytu „Auto Lider” oddano 159.000 głosów.Na tle konkurentów nowe Polo wyróżnia się nie tylko najlepszym w klasie wyposażeniem pod względem bezpieczeństwa z seryjnym systemem Front Assist na czele, ale także najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny multimediów i łączności z Internetem oraz po raz pierwszy w tej klasie aut, z elektronicznymi zegarami Active Info Display drugiej generacji. Do licznych zalet nowego Polo należą również niskie koszty użytkowania z przeglądami w przystępnych cenach oraz niski spadek wartości. Czytaj więcej ↓


Rewolucja ‘68 w klasie średniej wyższej.

Dokładnie 50 lat temu, w styczniu 1968 roku, Mercedes-Benz zaprezentował w Sindelfingen całkowicie przebudowane limuzyny klasy średniej wyższej – przodków dzisiejszej Klasy E. Nowa seria modelowa otrzymała oznaczenia W 115 (silniki 4- i 5-cylindrowe) oraz W 114 (jednostki 6-cylindrowe). Jej wizytówką był wyrazisty design, odcinający się od wzornictwa luksusowych limuzyn z gwiazdą. Generacja „ósemek” („/8”, niem. „Strich-Acht”), jak nazywano później serie 114 i 115 z uwagi na rok debiutu, odniosła oszałamiający sukces – to pierwsza rodzina modeli Mercedesa sprzedana w liczbie ponad 1 mln egzemplarzy. Poza limuzynami obejmowała ona wersje coupé, limuzyny z przedłużonym rozstawem osi oraz podwozia dla nadwozi specjalnych. 50 lat temu swoją premierę świętowała „nowa generacja Mercedesów”. Pod tym hasłem 9 i 10 stycznia 1968 roku odbyła się prezentacja zupełnie nowych limuzyn klasy średniej wyższej. Zastąpiły one popularne „skrzydlaki” z jednostkami o 4 cylindrach (W 110), wytwarzane od 1961 roku. Nową rodzinę pojazdów podzielono na dwa typoszeregi: W 115 (silniki 4- i 5- cylindrowe) oraz W 114 (jednostki 6-cylindrowe). Czytaj więcej ↓


GTI już w sprzedaży

Volkswagen wprowadza na rynek nowego up!-a GTI – model o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem, sportowym zawieszeniem i typowymi wyróżnikami aut GTI na nadwoziu i we wnętrzu. up! w wersji GTI dostępny jest po raz pierwszy. Rozpoczęła się już jego przedsprzedaż, podstawowa wersja auta kosztuje 62.390 zł. Skrót GTI mocno zrósł się z marką Volkswagen i jest znany na całym świecie jako oznaczenie sportowych aut kompaktowych. Czytaj więcej ↓


Hyundai prezentuje nowy model Veloster oraz Veloster Turbo.

Podczas targów motoryzacyjnych NAIAS 2018 w Detroit Hyundai zaprezentował nowy model Veloster i Veloster Turbo. Awangardowy projekt samochodu jest efektem współpracy projektantów z Korei oraz Stanów Zjednoczonych. Samochód zyskał nowy design zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, a także został wyposażony w udoskonalony silnik oraz szereg rozwiązań z zakresu infotainment i connectivity.Produkcja modelu rozpocznie się w marcu w koreańskiej fabryce w Ulsan, a wiosną samochód będzie dostępny już na rynku amerykańskim. Czytaj więcej ↓


Nowe wyczynowe sportowe fotele w Oplu: zaprojektowane specjalnie do Insignii GSi

Doskonałe fotele są tak samo charakterystyczne dla Opla jak znak „blitz” na atrapie chłodnicy. Najnowsze rozwiązania, zapewniające doskonałe podparcie boczne i najwyższy komfort na dalekich trasach, debiutują teraz w nowych flagowych sportowych modelach Opel Insignia GSi oraz GSi Sports Tourer. Czytaj więcej ↓


ALPINE A110 PREMIÈRE EDITION

Alpine powraca jako A110 Première Edition, całkowicie odnowione, lekkie i eleganckie sportowe coupé. Wierne DNA marki Alpine, gwarantuje doskonałą zwrotność i przyjemność z jazdy, a jednocześnie komfort w codziennym użytkowaniu.W dwuosobowym coupé z centralnie umieszczonym z tyłu silnikiem zastosowano aluminiową konstrukcję dla maksymalnego zmniejszenia masy oraz zaawansowane zawieszenie dwuwahaczowe. Czytaj więcej ↓